1/12/13

Τα έχω με έναν οροθετικό!

Ένα υπέροχο άρθρο του Τέλη Ράπτη στο orothetika.blogspot.gr, παρουσιάζοντας με τον πιο ανθρώπινο και χιουμοριστικό τρόπο την πραγματικότητα δύο ερωτευμένων ανθρώπων, όταν η οροθετικότητα κρατάει το....φανάρι ή μήπως το κρατάει η αγάπη;

Και γιατί γράφεις αυτό το άρθρο;

Το γράφω γιατί μου έχει πρήξει τα... συκώτια (άλλα όργανα μου πρήξαν, αλλά είπα να το παίξω σεμνός) όλος ο κόσμος εκεί έξω που με ρωτάει συνέχεια ότι πιο τρελό μπορείς να φανταστείς. Όταν λοιπόν μπήκα σε μια διαδικασία να το πω στους φίλους και τις φίλες μου, αρχικά έβλεπα μια αμηχανία. Μετά πάντα με ρώταγαν γιατί. Γιατί να κάνω κάτι τέτοιο στον εαυτό μου και αν θέλω να αυτοκτονήσω. Ο περισσότερος κόσμος φοβάται ακόμα και να συζητήσει για τον HIV. Είναι κάτι σαν τον διάολο: αν πεις τρις φορές το όνομά του, αυτός θα σου χτυπήσει την πόρτα...
Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο εδώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου