17/9/14

Χατζηστεφάνου σε σεβασμιότατο Σεραφείμ Πειραιώς "...λιώνω για σας όπως κανένας άλλος μέχρι σήμερα"

Σύμφωνα με τον ιστότοπο kourdistoportocali.com, ο αγαπητός σε όλους μας Παναγιώτης Χατζηστεφάνου (και μισητός σε πολλούς, επειδή τα χώνει χωρίς ταμπού) έγραψε ανοιχτή επιστολή στον Σεραφείμ Πειραιώς, επηρεασμένος προφανώς από τα σχόλια του Μητροπολίτη για τους ομοφυλόφιλους και το αντιρατσιστικό.

Γράφει, λοιπόν, ο Παναγιώτης....

Ανοιχτή επιστολή του Παναγιώτη Χατζηστεφάνου, στον σεβασμιότατο Σεραφείμ Πειραιώς,
Κατ' αρχήν, συγχωρείστε με αν δεν σας αποκαλώ με τον τίτλο που αρμόζει στο αξίωμα σας, αλλά δεν γνωρίζω τους Εκκλησιαστικούς τύπους.
Ακούω και διαβάζω δεξιά και αριστερά ότι σας απασχολεί το θέμα του ομοφυλόφιλου έρωτα, και ομολογώ ότι σε αυτό έχουμε κάποια κοινά.
Όχι μόνο σε αυτό όμως. Είμαι και εγώ, ένας μουσάτος, αρρενωπός, εύγλωττος και δραστήριος άντρας όπως και εσείς. Με άλλα λόγια, ταιριάζουμε.
Αγαπητέ πάτερ, επιτρέψτε μου να σας εξομολογηθώ ότι εδώ και καιρό σας βλέπω από την τηλεόραση, στο διαδίκτυο, και ομολογώ ότι έχω παρεισφρήσει και πολύ συχνά ανάμεσα στους πιστούς που ρουφάνε γονυπετείς τα κηρύγματα σας, όπως μια ερωτευμένη νεανίσκη καταπίνει λαίμαργα τους χυμούς του πρώτου έρωτα της.
Έτσι και εγώ, παρασυρμένος από την λαύρα λόγια σας, ζαλισμένος από την θρησκευτική κατάνυξη, έρμαιο των αμαρτωλών μου πόθων, σας έχω ερωτευτεί κεραυνοβόλα.
Πάτερ, τι λέτε? Θα μου δώσετε μια ευκαιρία να πιούμε ένα καφέ?
Παναγιώτης, ένας άντρας που λιώνει για σας όπως κανένας άλλος μέχρι σήμερα.
Υ.Γ. Δεν θέλω να γίνω χυδαίος, αλλά επειδή στα ερωτικά η ειλικρίνεια είναι το Α και το Ω, πρέπει να σας αναφέρω ότι τον έχω 18άρη και χοντρό, και είμαι αποκλειστικά ενεργητικός με αδυναμία να φοράει ο σύντροφος μου ακριβά γυναικεία εσώρουχα. Αν το μέγεθος μου δεν επαρκεί, να είστε απόλυτα σίγουρος ότι καταλαβαίνω, και δεν θα πικραθώ αν με απορρίψετε.
Να είστε πάντα καλά και συνεχίστε σας παρακαλώ να μιλάτε δημοσίως για τον ομοφυλόφιλο έρωτα, είναι και αυτό ένα υποκατάστατο για τις μοναχικές μου νύχτες, δεν μπορείτε να φανταστείτε τι ωραία που περνάω μόνος μου καθώς σας σκέφτομαι να γράφετε και να μιλάτε με γλαφυρές λεπτομέρειες για το τι κάνουν τα άτακτα αγόρια τα βράδια, ένα θέμα για το οποίο γνωρίζετε τόσα πολλά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου