4/4/14

Η ιστορία του ερμαφρόδιτου Claudette!

Γεννήθηκε ερμαφρόδιτος το 1937 στην Ελβετία , δηλαδή διαθέτει τόσο γυναικεία όσο και ανδρικά γεννητικά όργανα. Ως εργαζόμενος στη βιομηχανία του σεξ, ο Claudette εξηγεί... "Η πορνεία γίνεται πηγή αυτοπεποίθησης"!

Η φωτογράφος Malika Gaudin Delrieu δεν μπόρεσε να αντισταθεί στην ακαταμάχητη γοητεία του, με αποτέλεσμα να δημιουργήσει ένα φωτογραφικό ντοκιμαντέρ υπό τον τίτλο "La Vie en Rose". Το ίδιο ακριβώς έπαθε και η Sylvie Cachin, η οποία επιμελήθηκε του σεναρίου και της σκηνοθεσίας του κινηματογραφικού ντοκιμαντέρ "Claudette", το οποίο προβλήθηκε και στο Διεθνές Φεστιβάλ LGBT Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης το 2013






"Θα προτιμούσα να πουλήσω τον κ.. μου από την ψυχή μου: είναι πιο δύσκολο, αλλά πολύ πιο αγνό, πιο καθαρό" είπε στη φωτογράφο Malika Gaudin Delrieu, αμέσως μετά τη συνάντησή τους.

Είναι σύζυγος, παππούς και βραβευμένος ποδηλάτης.



"Δεν αισθάνθηκα ποτέ άσχημα που είμαι ερμαφρόδιτος. Οι άλλοι είναι που έχουν πρόβλημα, όχι εγώ. Έχω το φύλο των αγγέλων, γιατί να ντρέπομαι;" ...


Πηγή: iefimerida.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου