2/2/16

Είμαι τρανς – ξέρω τα δικαιώματά μου!

Έχουμε ξαναπεί σε αυτό το blog το πόσο σημαντικό είναι να αποδέχεται κανείς και να αγαπά τον εαυτό του. Πέρα από την ψυχοσωματική ισορροπία και την πνευματική διαύγεια που μας χαρίζει η γνώση του εαυτού μας, η αντίληψη της διαφορετικότητάς μας και της ανατρεπτικής επαναστατικότητας που εμπεριέχει μας καθιστά κοινωνούς  μίας πολύ σημαντικής (και συμπαντικής) αλήθειας...

Η ελευθερία της σκέψης είναι η ζωή της ψυχής.

(Βολταίρος)


Το να γνωρίζει και να διεκδικεί κανείς τα δικαιώματά του είναι ένας διαρκής αγώνας για ελευθερία. Σε αυτή την κατεύθυνση, γίνεται προσπάθεια να εκδοθεί ο οδηγός "Είμαι τρανς – ξέρω τα δικαιώματά μου", ώστε να ενδυναμωθεί η κοινότητα, βάζοντας τέλος στο καθεστώς των διακρίσεων, των αποκλεισμών, της μισαλλοδοξίας και της ρατσιστικής βίας.

Στηρίξτε αυτή την προσπάθεια με τη χρηματοδότηση του οδηγού, μέσω ταχυδρομικής επιταγής στη διεύθυνση:

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΔΙΕΜΦΥΛΙΚΩΝ
Συγγρού 29, Τ.Κ. 117 43 – Αθήνα, είτε μπορεί να επισκεφθεί το γραφείο του ΣΥΔ (ανοικτά κάθε Τρίτη και Πέμπτη 5 – 7 μ.μ).

Για οποιαδήποτε χορηγία για τον οδηγό, θα εκδοθεί η νόμιμη απόδειξη, και για όποιον/α το επιθυμεί θα συμπεριληφθεί το ονομ/μο του/της στις ευχαριστίες.



«Είμαι τρανς – ξέρω τα δικαιώματά μου»Ένας οδηγός για τα δικαιώματα των διεμφυλικών που πρόκειται να εκδοθεί σύντομα σ...
Δημοσιεύτηκε από Marina Galanou στις Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2016



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου