4/6/15

Ο Φώτης παντρεύεται τον σύντροφό του!

Ο ηθοποιός Φώτης Σπύρος, που έγινε γνωστός μέσα από το σίριαλ «Δυο ξένοι», εξομολογήθηκε στο protothema.gr ότι παντρεύεται τον 21χρονο σύντροφο του τον Οκτώβριο στη Νέα Υόρκη. Κουμπάρα θα είναι η αστρολόγος Μαρία Παπαπέτρος.

«Είμαι 40 ετών και ήρθε η ώρα να παντρευτώ. Ο σύντροφός μου είναι μοντέλο, νεαρότερος, 21 ετών και είμαστε μαζί τα τελευταία τρία χρόνια. Η πρόταση έγινε πολύ γλυκά και με όλην την επισημότητα, αλλά θα ήθελα να την κρατήσω για μένα γιατί είναι μια πολύ προσωπική στιγμή». 

Η δημοσιοποίηση του χαρμόσυνου νέου δεν είναι παρά ένα τεράστιο χέρι βοηθείας στην ελληνική lgbtqi κοινότητα, αφού η προβολή τέτοιων γεγονότων συμβάλει τόσο στο να συνειδητοποιήσει η κοινωνία την παρουσία μας όσο και στο να αντιληφθεί ότι δεν έχει να φοβηθεί απολύτως τίποτα από την υποστήριξη της νομιμοποίησης των δικαιωμάτων μας, ανακόπτοντας τις ομοφοβικές/τρανσφοβικές συμπεριφορές, εκδηλώσεις και τάσεις ορισμένων.

Η αγάπη είναι ότι ομορφότερο μπορεί να αισθανθεί και να βιώσει κανείς σε αυτή τη ζωή και αυτό δεν θα έπρεπε να το στερείται κανείς!

Στην τηλεοπτική εκπομπή "Γυναίκες" δήλωσε τα εξής:



«Γιατί να μην μπορώ να υιοθετήσω ένα παιδί με τον φίλο μου; Η δήλωσή μου σε κανέναν Έλληνα δεν δημιούργησε τίποτα. Δεν μας ενδιαφέρει, ουσιαστικά. Πρέπει να είμαστε ευτυχισμένοι και να κάνουμε αυτό που θέλουμε. Γιατί να μην μπορώ να παντρευτώ στην Ελλάδα; Γιατί να πρέπει να φύγω; Θα έπρεπε να μπορούμε να το κάνουμε. Θέλει πολύ θάρρος αυτό, δεν είναι εύκολο κι εγώ βρήκα τον άνθρωπο της ζωής μου. Το μήνυμα δεν είναι το να είμαστε γκέι, όλοι να γίνουμε πούστ..., όχι, δεν το συζητάω αυτό. Εγώ λέω ότι μου συνέβη αυτό από μικρός και τώρα το μοιράζομαι μαζί σας. Αποφάσισα να το μοιραστώ και αποφάσισα τώρα να παντρευτώ».

Μάλιστα, τα λέει έξω από τα δόντια σε όσους τον αποκαλούν "π@στη"!!

«Ο κόσμος που με βλέπει τώρα ουσιαστικά έτσι με λέει, οπότε τη λέω πρώτος γιατί βαριέμαι να υπονοείται και να υποψιάζεται κάποιος κάτι. Εμένα αυτή η λέξη δεν με ενοχλεί, γιατί δεν είμαι. Είμαι οκτώ φορές άντρας περισσότερο από αυτούς που θα πουν μια βλακεία για μένα. Δεν με έχει πει ποτέ κανείς στη ζωή μου με αυτή τη λέξη γιατί απλούστατα θα έτρωγε ξύλο, εγώ δέρνω. Πρέπει να μιλάμε και γι' αυτά γιατί βλέπουν την εκπομπή πολλοί άνθρωποι και ουσιαστικά πρέπει αν είμαστε ειλικρινείς. Με το θάρρος μου δίνω ένα βήμα να υπάρξουν κι άλλοι σαν κι εμένα. Δεν είναι εύκολο το να είσαι γκέι. Είναι επώδυνο και πραγματικά το πληρώνουμε. Εγώ βγήκα και είπα ότι παντρεύομαι. Δεν κατάλαβα; Θα ντραπώ; Δεν ντρέπομαι κανέναν, δεν έχω προσβάλλει κανέναν. Βρήκα τον άνθρωπό μου και θα παντρευτώ».

Αν και ο Φώτης λέει τα αυτονόητα...είναι σημαντικό να ακούγονται on camera και μάλιστα από επώνυμο πρόσωπο. Επιτέλους, ας σπάσουμε τα ταμπού, ας σταματήσουμε τις υποκρισίες και ας διασκεδάσουμε τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις, προκειμένου να ειπωθεί η πραγματικότητα όπως πραγματικά είναι. Γιατί μόνο όταν αρχίζουμε να συζητάμε για όλα αυτά, θα μπορέσουμε ως κοινωνία να χτίσουμε πάνω στην ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο για όλους μας!

Συγχαρητήρια λοιπόν στον Φώτη και μακάρι και άλλοι Έλληνες επώνυμοι να πάρουν θάρρος από αυτή την κίνηση και να "βγουν από την ντουλάπα"!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου