18/11/12

Η νεότερη τρανσέξουαλ του κόσμου!!

Ήταν μόλις 4 ετών, όταν ο Τζακ είπε στη μαμά του.. «μαμά ο Θεός έκανε ένα λάθος. Εγώ θα έπρεπε να ήμουν κορίτσι». Η οικογένεια του Τζακ τον στήριξε με όλες της τις δυνάμεις, έχοντας αντιληφθεί από νωρίς ότι η επέμβαση για αλλαγή φύλου ήταν μονόδρομος. Ωστόσο, η ζωή του Τζακ δεν ήταν καθόλου εύκολη, παρ' όλη την υποστήριξη.




Από την ηλικία των 9 ετών, ο Τζάκ ντυνόταν με κοριτσίστικα ρούχα. Η ζωή του ήταν ένα μαρτύριο καθώς αισθανόταν παγιδευμένος μέσα στο λάθος σώμα. Από τα 11 μέχρι τα 15 έκανε έξι απόπειρες αυτοκτονίας και άλλες τόσες φορές απείλησε να κόψει μόνος του τα γεννητικά του όργανα!

Στα 16 του, ο Τζακ, έγινε ο νεαρότερος άνθρωπος που έχει υποβληθεί σε εγχείριση αλλαγής φύλου.  Τώρα πλέον είναι μία γυναίκα που νιώθει επιτέλους τόσο καλά με το σώμα της, ώστε να λάβει μέρος και σε καλλιστεία. Η Τζάκι έχει βρει όπως λέει η ίδια τον εαυτό της, ενώ τίποτα δεν προδίδει το γεγονός ότι είχε γεννηθεί αγόρι. 



«Αν δεν είχα κάνει την επέμβαση, δεν θα ήμουν εδώ τώρα. Είμαι κορίτσι. Αυτό ήμουν πάντα». 

Πηγή: newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου