11/11/12

Ένα γράμμα για τον Obama!

H 10χρονη Σοφία γράφει στον Obama για την εμπειρία της ως παιδί με δύο μπαμπάδες και θέτει στον Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών το εξής κρίσιμο ερώτημα:

"Τι θα έκανες στη θέση μου, αν σε πείραζαν τα άλλα παιδάκια, επειδή έχεις δυο μπαμπάδες που αγαπιούνται πολύ;"



Αγαπητέ Barack Obama,

Είμαι η Sophia Bailey Klugh, η φίλη σου που σε προσκάλεσε σε δείπνο. Αν δεν το θυμάσαι δεν πειράζει. Απλά θέλω να σου πω πόσο χαρούμενη είμαι που συμφωνείς στο να αγαπιούνται μεταξύ τους δύο άνδρες, γιατί έχω δυο μπαμπάδες που αγαπιούνται πολύ. Όμως, στο σχολείο τα παιδιά πιστεύουν πως αυτό είναι αηδία και περίεργο και μου πληγώνουν την καρδιά και τα συναισθήματά μου. Γι’ αυτό στρέφομαι σε σένα που είσαι ο ήρωάς μου. Αν ήσουν εγώ και είχες δυο μπαμπάδες που αγαπούσε ο ένας τον άλλο και τα παιδιά στο σχολείο σε πείραζαν γι’αυτό, εσύ τι θα έκανες;

Σε παρακαλώ απάντησε!

Απλά ήθελα να σου πω πως με εμπνέεις και ελπίζω να κερδίσεις και να ξαναγίνεις Πρόεδρος. Θα έκανες τον κόσμο πολύ καλύτερο.

Η φίλη σου η Sophia.

ΥΓ. Πες στις κόρες σου γεια από μένα!


To περίεργο είναι ότι ο Obama, παρόλο το τρέξιμο, τις ομιλίες και τα debates, βρήκε το χρόνο να απαντήσει στην μικρή Σοφία, γράφοντας τα παρακάτω:

Αγαπητή Σοφία,

Σε ευχαριστώ που μου έγραψες ένα τόσο στοχαστικό γράμμα για την οικογένειά σου. Καθώς το διάβαζα, αισθάνθηκα περήφανος που είμαι ο Πρόεδρός σου και πιο αισιόδοξος για το μέλλον του έθνους μας.

Στην Αμερική δεν υπάρχουν οικογένειες που να μοιάζουν μεταξύ τους. Γιορτάζουμε αυτή την διαφορετικότητα και αναγνωρίζουμε ότι είτε έχει κανείς δύο μπαμπάδες είτε μία μαμά, αυτό που μετράει περισσότερο είναι η αγάπη που δείχνουμε ο ένας στον άλλο. Είσαι πολύ τυχερή που έχεις δυο γονιούς να σε νοιάζονται τόσο πολύ. Είναι κι εκείνοι πολύ τυχεροί να έχουν μία τόσο εξαιρετική κόρη σαν εσένα.

Οι διαφορές μας μας ενώνουν. Εσύ και εγώ είμαστε ευλογημένοι που ζούμε σε μία χώρα όπου γεννιόμαστε ίσοι, χωρίς να παίζει ρόλο η εξωτερική μας εμφάνιση, το μέρος όπου μεγαλώσαμε ή ποιοι είναι οι γονείς μας. Ένας καλός κανόνας είναι να συμπεριφέρεσαι στου άλλους, όπως ελπίζεις να σου συμπεριφερθούν κι αυτοί. Θύμισε στους φίλους σου στο σχολείο αυτόν τον κανόνα κάθε φορά που εκείνοι λένε κάτι και σε πληγώνουν.

Και πάλι σε ευχαριστώ που βρήκες χρόνο να μου γράψεις. Η υποστήριξή σου με τιμά και η συμπόνια σου με εμπνέει. Συγγνώμη που δεν μπόρεσα να έρθω στο δείπνο, αλλά δεν θα ξεχάσω να πω στη Sasha και τη Malia τα χαιρετίσματά σου.

Ειλικρινά,

Barack Obama






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου