22/5/13

Αυτοκτόνησε Γάλλος ακροδεξιός προκειμένου να "αφυπνίσει" συνειδήσεις!


Τέλος αποφάσισε να βάλει στη ζωή του ο 78χρονος Γάλλος ακροδεξιός, Dominique Venner, πυροβολώντας τον εαυτό του δίπλα από την Αγία Τράπεζα της καθεδρικής εκκλησίας “NotreDame” χθες, 21 Μαίου, τρεις ημέρες μετά την νομιμοποίηση των gay γάμων. Ο ίδιος είχε αναρτήσει μία ημέρα πρίν στο προσωπικό του blog καταγγελτικό κείμενο, ενάντια στην πολιτική της Κυβέρνησης Hollande για την νομιμοποίηση των γάμων των ομόφυλων ζευγαριών, καθώς και κατά της «ισλαμοποίησης», όπως χαρακτηριστικά περιέγραφε ο ίδιος, της γαλλικής κοινωνίας, ενώ προέτρεπε τους αναγνώστες του να κατέβουν στην πορεία της Κυριακής, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την επίσημη πλέον επικύρωση του νομοσχεδίου υπέρ των gay γάμων και της παιδοθεσίας σε ομόφυλα ζευγάρια.


Αν και το περιεχόμενο της επιστολής που άφησε ο αυτόχειρας δεν δόθηκε στη δημοσιότητα από τις αρχές, καλά πληροφορημένες πηγές μέσα από την Αστυνομία επιβεβαιώνουν ότι το ύφος και το νόημα της επιστολής είναι στο ίδιο μήκος κύματος με το κείμενο στο blog.
O Dominique Venner είναι γνωστός στη Γαλλία για τις ακροδεξιές πεποιθήσεις του, τόσο μέσω των διάφορων βιβλίων, δοκιμίων και δημοσιεύσεών του, όσο και μέσω της ενεργούς δράσης στα νιάτα του ως μέλος παραστρατιωτικής οργάνωσης, η οποία προσπάθησε με βίαιο και αποτρόπαιο τρόπο να σταματήσει τον αγώνα της Αλγερίας για εθνική ανεξαρτησία (1954 – 62).
« Σίγουρα πρέπει να υπάρξουν νέες, εντυπωσιακές και συμβολικές πράξεις, προκειμένου να ταράξουμε την υπνηλία της γαλλικής κοινωνίας και να ξυπνήσουμε τις μνήμες της καταγωγής μας», έγραψε ο Venner στο blog του. Για τον ίδιο, το ενδεχόμενο στο μέλλον να κυριαρχήσουν στη Γαλλία οι ισλαμιστές είναι το ίδιο καταστροφικό με την νομιμοποίηση των gay γάμων. Στις τελευταίες καταχωρήσεις του, ο Venner απάντησε σε έναν Αλγερινό blogger, ο οποίος πίστευε ότι σε 15 χρόνια από σήμερα οι ισλαμιστές θα κυβερνούν στη Γαλλία, αίροντας τον νόμο για τους gay γάμους.
Εδώ μπορείτε να δείτε την τελευταία ανάρτηση στο blog του Venner.
Η αρχηγός του ακροδεξιού κόμματος στην Γαλλία, Marine le Pen, χαιρέτησε την πράξη του Venner ως “πολιτική χειρονομία” με στόχο την αφύπνιση του γαλλικού λαού.
«Σεβασμός στον Dominique Venner, του οποίου η τελευταία πολιτική ενέργεια ήταν να προσπαθήσει να αφυπνίσει τον λαό της Γαλλίας», έγραψε η ίδια η Marine le Pen μέσω του προφίλ της στο twitter.
Πηγή: Reuters
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε σε ελεύθερη μετάφραση του Proud Press το κείμενο που φέρεται από την ιστοσελίδα “Nouvelles de France” ως το ιδιόχειρο σημείωμα του αυτόχειρα, με το οποίο εξηγεί τους λόγους της αυτοκτονίας.
«Οι λόγοι ενός εθελοντικού θανάτου», από τον Dominique Venner
(«Les raisons d’une mort volontaire», par Dominique Venner)
“Είμαι υγιής στο σώμα και το μυαλό, και είμαι γεμάτος με αγάπη για τη γυναίκα και τα παιδιά μου. Αγαπώ τη ζωή και δεν περιμένω τίποτα πέρα από τη διαιώνιση της φυλής μου και του πνεύματός μου. Ωστόσο, στο τέλος αυτής της ζωής, μπροστά από τεράστιους κινδύνους για την πατρίδα μου, τη Γαλλία, αλλά και την Ευρώπη, νιώθω την υποχρέωση να ενεργώ όσο έχω ακόμα τη δύναμη. Νομίζω ότι είναι απαραίτητο να θυσιάσω τον εαυτό μου, προκειμένου να μας βγάλω από το λήθαργο που μας μαστίζει. Προσφέρω το υπόλοιπο της ζωής μου, έχοντας την πρόθεση να διαμαρτυρηθώ και να θέσω τις βάσεις . Επέλεξα ένα ιδιαίτερα συμβολικό τόπο, την καθεδρική εκκλησία Notre Dame de Paris, την οποία σέβομαι και θαυμάζω, διότι χτίστηκε από την ιδιοφυΐα των προγόνων μου σε αρχαίους τόπους λατρείας, υπενθυμίζοντας την πανάρχαια καταγωγή μας.
Ενώ πολλοί άνθρωποι είναι σκλάβοι της ζωής τους, η πράξη μου αυτή ενσαρκώνει μια ηθική βούληση. Προσφέρω τον θάνατό μου, προκειμένου να ξυπνήσω τις κοιμώμενες συνειδήσεις. Εξεγείρομαι ενάντια στη μοίρα. Εξεγείρομαι ενάντια στις δηλητηριώδεις ψυχές και τις διάχυτες ατομικές επιθυμίες που καταστρέφουν την ταυτότητά μας και ιδιαιτέρως την οικογένεια, τη θεμελιώδη βάση του χιλιετούς πολιτισμού μας. Αν και υπερασπίζομαι την ταυτότητα όλων των λαών στην Ευρώπη, επαναστατώ ενάντια στο ορατό έγκλημα της αντικατάστασης του πληθυσμού μας.
Οι κυρίαρχες συζητήσεις δεν μπορούν να ξεφύγουν των τοξικών ασαφειών και επαφίεται στους Ευρωπαίους να αναλάβουν τις συνέπειες. Μπροστά στην αποτυχία να αποκτήσουμε μία θρησκευτική ταυτότητα που θα μας βαλτώσει, έχουμε ακόμα ένα κομμάτι Ομηρικό μέσα μας, την κατάλληλη μνήμη, προκειμένου να καταθέσουμε όλες εκείνες τις αξίες, με τις οποίες θα ανοικοδομήσουμε το μέλλον μας μακριά από αυτή τη μεταφυσική της απεριόριστης αρνητικής πηγής των σύγχρονων ολισθημάτων.
Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων από όλους όσους θα πληγωθούν από τον θάνατό μου και πρωτίστως από την γυναίκα μου, τα παιδιά και τα εγγόνια μου, καθώς και από τους φίλους και τους οπαδούς μου. Αλλά μόλις ξεθωριάσει το σοκ του πόνου, δεν αμφιβάλλω ότι όλοι θα κατανοήσουν το νόημα της χειρονομίας μου και θα ξεπεράσουν την λύπη τους με υπερηφάνεια. Ελπίζω όλοι αυτοί να εργαστούν από κοινού προκειμένου όλο αυτό να διαρκέσει. Θα βρείτε στα τελευταία γραπτά μου την προαναγγελία και την εξήγηση της πράξης μου.
* Για περισσότερες πληροφορίες, μπορεί να χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον συντάκτη μου, Pierre-Guillaume Roux. Ο ίδιος δεν είχε ενημερωθεί για την απόφασή μου, αλλά με γνωρίζει από παλιά.”
Πηγή: ndf.fr

1 σχόλιο: