1/6/13

Ο πρώτος ανοικτά gay ποδοσφαιριστής!


Ο ποδοσφαιριστής Robbie Rogers μετά από ένα μικρό διάλειμμα, θα αγωνίζεται πλέον με τα χρώματα των Los Angeles Galaxy.Είναι ο πρώτος ανοικτά γκέι παίκτης στo ανώτερο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου.

Ο 26χρονος μέσος, ο οποίος σύντομα αποχώρησε από τον αθλητισμό, τον Φεβρουάριο μετά το coming out του, σε μια επιστολή που δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο, δήλωσε "ενθουσιασμένος" για την επιστροφή του στο ποδόσφαιρο.

"Δεν έχει σημασία το ότι είμαι γκέι ή από που είμαι ", δήλωσε σε συνέντευξη τύπου.


Ο Rogers, ο οποίος έπαιξε στην εθνική ομάδα των Ηνωμένων Πολιτειών και ήταν επαγγελματίας ποδοσφαιριστής στην Αγγλία, είπε ότι είχε λάβει την υποστήριξη από την οικογένειά του, τους οπαδούς και τους παίκτες, συμπεριλαμβανομένων και το αστέρι των Galaxy, Landon Donovan.

«Ξέρω ότι έχω ισχυρό κίνητρο και θέλω να είμαι καλύτερος από ότι ήμουν πριν», είπε. «Θέλω να αποδείξω σε όλους σε αυτή την αίθουσα και στον καθένα σε αυτόν τον κόσμο ότι είμαι ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής.

"Δεν έχει σημασία το ότι είμαι γκέι», είπε. "Αυτό δεν είναι σημαντικό."


Η επιστροφή του Rogers στο παιχνίδι θυμίζει την περίπτωση του Jason Collins, του πρώτου επαγγελματία παίκτη του μπάσκετ (NBA) ο οποίος δηλώνει ανοικτά gay.

Σε μια πρόσφατη συνέντευξή του στο "Nightline", ο Rogers δήλωσε πως έκρυβε τη σεξουαλικότητά του σε όλη του τη ζωή, έτσι ώστε να ταιριάζει με το "macho, macho man" κόσμο του ποδοσφαίρου.

"Επειδή έτσι είναι τα αθλήματα . Είναι το στερεότυπο, ότι είσαι υποτίθεται αυτός ο γενναίος άντρας που κάνει τάκλιν. Είναι τραυματικό για άλλα παιδιά », είπε, ενώ σκεφτόταν ακόμα μια επιστροφή στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο.

"Οι gay αθλητές είναι αθλητές», είπε σε συνέντευξη στην "Nightline". «Αν επιστρέψω στο ποδόσφαιρο,
θέλω να επιστρέψω, απλά σαν Robbie. Θέλω μόνο να είναι τόσο απλό. "

Πηγή: abc NEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου